Časté dotazy
Jaký je stav mé objednávky?
Stav své objednávky jednoduše zkontrolujete ve svém online účtu Infinitysilver klubu. Pokud je objednávka ve stavu přijata, znamená to, že jsme Vaši objednávku obdrželi a začínáme na ní pracovat. Jakmile bude objednávka kompletní, přijde Vám email s informací o jejím odeslání, s číslem balíčku a možností sledování v aplikaci vybraného doručovatele.
Doručujete objednávky na Slovensko a i do jiných zahraničních zemí?
Ano, na Slovensko také posíláme objednávky. Použijte prosím naší slovenskou mutaci eshopu.
Do dalších evropských zemí posíláme zásilky po individuální domluvě se zákazníkem. Napište nám svůj požadavek, na obchod@infinitysilver.cz, nebo zavolejte na +420774802365. Pro přepravu využíváme Zásilkovnu.
Je zboží dostupné?
Všechny produkty zobrazené na eshopu jsou skladem. Zadejte do okénka požadovaný počet kusů, nebo párů. Pokud překročíte možný počet produktů skladem, systém vám nedovolí objednat a snižte tedy požadovaný počet.
Udělal jsem objednávku a nepřišlo mi potvrzení?
Nejčastěji to bývá překlepem v emailové adrese. Další možností je spamová schránka, doporučujeme ji prohlédnout. Pokud nezjistíte, kde se nachází problém, kontaktujte nás na obchod@infinitysilver.cz, nebo telefonicky +420774802365.
Kdy mohu očekávat dodání zásilky?
Objednávku utvořenou v pracovní den do 10h (předáváme DPD), do 12h (Zásilkovna) odešleme ještě tentýž den. Objednávku utvořenou do 15h (Česká pošta-cenné psaní, Balíkovna) odešleme také tentýž den. Všichni dopravci doručují zásilky většinou následující nebo druhý den, záleží na místě doručení. Doručení k partnerům Balíkovny o den později. Na Slovensko českou poštou je to o 1-2 dny později, Zásilkovna následující den. Také záleží na místě doručování. V období vánoc bývají dopravci vytíženější, dodávky se tedy mohou zpožďovat.
Je možné zboží vrátit?
Jistě že ano! Zakoupené zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od zakoupení a to v neporušeném stavu, nenošené. Zabalené nejlépe stejně, jak jste jej obdrželi. V krabičce, vycpané bublinkovou fólií a zabalené do bublinkové fólie, nebo jakéhokoliv měkkého materiálu, aby nedošlo k porušení krabičky při přepravě.
Více informací naleznete zde.
Je možné zboží vyměnit?
Jistě že ano! Zakoupené zboží můžete vyměnit ideálně do 14 dnů od zakoupení a to v neporušeném stavu, nenošené. Zabalené nejlépe stejně jak jste jej obdrželi. V krabičce, vycpané bublinkovou fólií a zabalené do bublinkové fólie, nebo jakéhokoliv měkkého materiálu, aby nedošlo k porušení krabičky při přepravě. Vyplňte formulář výměny zboží, kde uvedete kód produktu za který chcete zboží vyměnit.
Více informací naleznete zde.
Jak dlouho trvá výměna?
Přibližně 3-5 pracovních dní.
Jak postupovat při reklamaci?
Máte dvě možnosti reklamace:
- Vyplňte online formulář na našich stránkách a postupujte dle pokynů
- Zboží spolu s fakturou a reklamačním listem zaslat, nebo donést na adresu:
Bassano Collection CZ s.r.o.
Vratislavova 4/27
128 00 Praha 2
Je možné objednávku zrušit?
Ano, objednávku lze zrušit, pokud již nebyla expedována, buď telefonicky na čísle 774802365, nebo e-mailem na adresu obchod@infinitysilver.cz Součástí emailu by mělo být číslo objednávky.
V jakém stavu je má reklamace?
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Pokud se blíží konec reklamace a nedostali jste žádnou zpětnou vazbu, lze si o informaci napsat na obchod@infinitysilver.cz
Potřebuji pomoci s výběrem.
Nevíte si rady a potřebujete poradit? Napište nám a adresu obchod@infinitysilver.cz, nebo zavolejte na tel. +420774802365. Ochotně vám poradíme s výběrem jakéhokoliv produktu.
Jak mám o zboží pečovat?
Všechny šperky nesmí být vystaveny mechanickému namáhání. Vyhýbejte se kontaktu s chemikáliemi, kosmetickými přípravky, parfémy apod. Sundávejte šperky před spaním, při mytí, koupání v chlorovaných bazénech, mořské vodě a lázních. Šperky ukládejte do krabičky či šperkovnice, kde nejsou ničím zatíženy, aby se o sebe netřely a nemohly se vzájemně zamotat.
Připravili jsme pro Vás v naší poradně stručné informace jak nejlépe o šperky pečovat.
Naši poradnu s tématem jak pečovat o šperky najdete zde.
Jak zjistím, že je balík zaslaný na reklamaci doručený do Infinitysilver?
Jakmile obdržíme balík, přijde Vám informační email, že jsme Vaši reklamaci přijali.
Je možný osobní odběr zboží a kde?
Ano, osobní odběr je možný po předchozí domluvě. V naší kanceláři ve Vratislavově ulici č. 4/27, na Praze 2.
Lze platit kartou při osobním odběru?
Ano, při osobním odběru je možné platit kartou.
Mohu utvořit objednávku telefonicky?
Ano, zavolejte nám na tel. číslo +420774802365, rádi vaši objednávku vyřídíme i po telefonu. Volat můžete ve všední dny od 8-16h.
Jakou trvanlivost má povrchová úprava šperku?
Záleží na tom, čím je šperk pokoven.
Rhodiováné šperky mají na sobě vrstvu do 0,1 µm, tato vrstva je velmi tvrdá, proto při běžném užívání šperku vydrží velmi dlouho beze změny.
Pozlacené šperky mají na sobě vrstvu cca 0,5 µm, navíc zlato je měkčí než rhodium a proto dochází k rychlejšímu opotřebení (stírání) vrchní vrstvy. Hlavně na plochách, které přicházejí do kontaktu s kůží nebo oblečením. Růžové zlato je ještě více náchylnější k otěru než žluté. Na otěr povrchové vrstvy se nevztahuje dvouletá záruční lhůta. Protože se jedná o běžné opotřebení.
Osobní odběr na Praze 2
s možností vyzkoušení objednaného zboží.
Osobní přístup
Pokud si nevíte rady s výběrem zavolejte nám.
2 300 +
Veškeré produkty, které vidíte jsou skladem.
Možnost úpravy
Potřebujete zakoupený produkt upravit? Zavolejte nám :)
Ověřená kvalita
Jsme kontrolování českým Puncovním úřadem