Vrácení a výměna zboží
Jak postupovat při výměně / vrácení zboží
Postup pro registrované zákazníky
1. Ve svém účtu v levém menu klikněte na tlačítko VRÁCENÍ ZBOŽÍ
2. Vyberte zboží které chcete vrátit/vyměnit. Nemusíte vyplňovat žádné údaje, vše se vyplní z objednávky samo.
3. Vyplňte číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze. V případě výměny za dražší produkt, vyplňovat nemusíte.
4. Uveďte důvod výměny/vrácení. V případě výměny do poznámky napište kód produktu, za který chcete výměnu provést.
5. Formulář odešlete
6. Zašleme Vám email o přijetí Vašeho požadavku na výměnu/vrácení, s informacemi jakým způsobem zboží zaslat.
7. Zboží odešlete.
8. Pošleme Vám email o přijetí Vámi zaslaného zboží
9. Budeme Vás informovat jakým způsobem bude výměna/vrácení řešeno.
Nemusíte tisknout žádný formulář, vše se vyplní v našem on line systému a uloží.
Adresa pro zaslání zboží: Bassano Collection CZ s.r.o., Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.
Postup pro neregistrované zákazníky
1. Klikněte na tlačítko VYMĚNIT / VRÁTIT ZBOŽÍ. V dolní části tohoto popisu.
2. Vyplňte číslo objednávky a emailovou adresu pod kterou jste objednávku vytvořil.
3. Objeví se Vám soupis zboží, které lze vyměnit/vrátit. Vyberte, které chcete vyměnit/vrátit.
4. Údaje týkající se objednávky reklamovaného zboží se vyplní do formuláře samy.
5. Vyplňte číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze. V případě výměny za dražší produkt nemusíte.
6. Uveďte důvod výměny/vrácení. V případě výměny do poznámky napište kód produktu, za který chcete výměnu provést.
7. Formulář odešlete
8. Zašleme Vám email o přijetí Vašeho požadavku výměny/vrácení, s informacemi jakým způsobem zboží zaslat.
9. Zboží odešlete.
11. Pošleme Vám email o přijetí Vámi zaslaného zboží.
12. Budeme Vás informovat jakým způsobem bude výměna/vrácení řešena.
Nemusíte tisknout žádný formulář, vše se vyplní v našem on line systému a uloží.
Adresa pro zaslání zboží: Bassano Collection CZ s.r.o., Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Osobní odběr v Praze
s možností vyzkoušení objednaného zboží.
Osobní přístup
Pokud si nevíte rady s výběrem zavolejte nám.
2 300 +
Veškeré produkty, které vidíte jsou skladem.
Možnost úpravy
Potřebujete zakoupený produkt upravit? Zavolejte nám :)
Ověřená kvalita
Jsme kontrolování českým Puncovním úřadem