Vrácení a výměna zboží
Jak postupovat při výměně / vrácení zboží
Vrácení a výměna je možná do 14 dnů od zakoupení-vyzvednutí zboží.
Postup pro registrované zákazníky
1. Ve svém účtu v levém menu klikněte na tlačítko VRÁCENÍ ZBOŽÍ
2. Vyberte zboží které chcete vrátit/vyměnit. Nemusíte vyplňovat žádné údaje, vše se vyplní z objednávky samo.
3. Vyplňte číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze. V případě výměny za dražší produkt, vyplňovat nemusíte.
4. Uveďte důvod výměny/vrácení. V případě výměny do poznámky napište kód produktu, za který chcete výměnu provést.
5. Formulář odešlete
6. Zašleme Vám email o přijetí Vašeho požadavku na výměnu/vrácení, s informacemi jakým způsobem zboží zaslat.
7. Zboží odešlete jako pojištěnou zásilku (doporučeně, cenné psaní) na vlastní náklady jakoukoli přepravní společností, ideálně Českou poštou. Zásilka nesmí být zaslaná na dobírku, taková námi nebude přijata. Zboží musí být zabaleno stejně, jako při expedici od nás, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
8. Pošleme Vám email o přijetí Vámi zaslaného zboží
9. Budeme Vás informovat jakým způsobem bude výměna/vrácení řešeno.
Nemusíte tisknout žádný formulář, vše se vyplní v našem on line systému a uloží.
Adresa pro zaslání zboží: Bassano Collection CZ s.r.o., Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.
Postup pro neregistrované zákazníky
1. Klikněte na tlačítko VYMĚNIT / VRÁTIT ZBOŽÍ. V dolní části tohoto popisu.
2. Vyplňte číslo objednávky a emailovou adresu pod kterou jste objednávku vytvořil.
3. Objeví se Vám soupis zboží, které lze vyměnit/vrátit. Vyberte, které chcete vyměnit/vrátit.
4. Údaje týkající se objednávky reklamovaného zboží se vyplní do formuláře samy.
5. Vyplňte číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze. V případě výměny za dražší produkt nemusíte.
6. Uveďte důvod výměny/vrácení. V případě výměny do poznámky napište kód produktu, za který chcete výměnu provést.
7. Formulář odešlete
8. Zašleme Vám email o přijetí Vašeho požadavku výměny/vrácení, s informacemi jakým způsobem zboží zaslat.
9. Zboží odešlete jako pojištěnou zásilku (doporučeně, cenné psaní) na vlastní náklady jakoukoli přepravní společností, ideálně Českou poštou. Zásilka nesmí být zaslaná na dobírku, taková námi nebude přijata. Zboží musí být zabaleno stejně, jako při expedici od nás, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
11. Pošleme Vám email o přijetí Vámi zaslaného zboží.
12. Budeme Vás informovat jakým způsobem bude výměna/vrácení řešena.
Nemusíte tisknout žádný formulář, vše se vyplní v našem on line systému a uloží.
Adresa pro zaslání zboží: Bassano Collection CZ s.r.o., Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Osobní odběr na Praze 2
s možností vyzkoušení objednaného zboží.
Osobní přístup
Pokud si nevíte rady s výběrem zavolejte nám.
2 300 +
Veškeré produkty, které vidíte jsou skladem.
Možnost úpravy
Potřebujete zakoupený produkt upravit? Zavolejte nám :)
Ověřená kvalita
Jsme kontrolování českým Puncovním úřadem