CZ
SK

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci zboží

Postup pro registrované zákazníky

1. Ve svém účtu v levém menu klikněte na tlačítko REKLAMACE

2. Vyberte zboží které chcete reklamovat a vytvořte Novou reklamaci. Nemusíte vyplňovat žádné údaje, vše se vyplní z objednávky samo.

3. Vyplňte číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze pokud bude reklamace řešena tímto způsobem.

4. Uveďte důvod reklamace. Do formuláře lze vložit fotografii závady produktu.

5. Odešlete formulář o reklamaci. Tlačítko Odeslat reklamaci.

6. Zašleme Vám email o přijetí Vašeho požadavku na reklamaci, s informacemi jakým způsobem zboží zaslat.

7. Reklamované zboží odešlete.

8. Pošleme Vám email o přijetí reklamovaného zboží.

9. Budeme Vás informovat jakým způsobem bude reklamace řešena.

Nemusíte tisknout žádný formulář, vše se vyplní v našem on line systému a uloží.

Adresa pro zaslání reklamace: Bassano Collection CZ s.r.o., Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.

Postup pro neregistrované zákazníky 

1. Klikněte na tlačítko REKLAMOVAT ZBOŽÍ. V dolní části tohoto popisu.

2. Vyplňte číslo objednávky a emailovou adresu pod kterou jste objednávku vytvořil.

3. Objeví se Vám soupis zboží, které lze reklamovat. Vyberte, které chcete reklamovat.

4. Údaje týkající se objednávky reklamovaného zboží se vyplní do formuláře samy.

5. Vyplňte číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze pokud bude reklamace řešena tímto způsobem.

6. Uveďte důvod reklamace. Do formuláře lze vložit fotografii závady produktu.

7. Odešlete formulář o reklamaci. Tlačítko Odeslat reklamaci.

8. Zašleme Vám email o přijetí Vašeho požadavku na reklamaci, s informacemi jakým způsobem zboží zaslat.

9. Reklamované zboží odešlete

9. Pošleme Vám email o přijetí reklamovaného zboží.

10. Budeme Vás informovat jakým způsobem bude reklamace řešena.

Nemusíte tisknout žádný formulář, vše se vyplní v našem on line systému a uloží.

Adresa pro zaslání reklamace: Bassano Collection CZ s.r.o., Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800.

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
  3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.

Osobní odběr v Praze 
s možností vyzkoušení objednaného zboží. 

Osobní přístup
Pokud si nevíte rady s výběrem zavolejte nám.

2 300 +
Veškeré produkty, které vidíte jsou skladem.

Možnost úpravy
Potřebujete zakoupený produkt upravit? Zavolejte nám :)

Ověřená kvalita
Jsme kontrolování českým Puncovním úřadem

Poradíme vám s výběrem

+420 774 802 365 (Po-Pá: 8 – 16 h) obchod@infinitysilver.cz
Přihlášení zavřít